sobota, 9 października 2010

#1: Historia mojej "emigracji"

Cała historia związana z moim pobytem, rozpoczęła się na przełomie Stycznia i Lutego 2010 AD. Otrzymałem wtedy propozycję studiowania w U.S.A. na Shippensburg University of Pennsylvania. Nie namyślałem się długo i podjąłem decyzję o wyjeździe !!


25 czerwca 2010 przyleciałem do Stanów Zjednoczonych i rozpocząłem wakacje!! Przez pierwsze 2 miesiące podróżowałem i odbywałem praktykę studencką w parku rozrywki - Hershey Park (450 000 metrów kwadratowych powierzchni; 11 roller coasterów, 14 zdjeżdzalni wodnych, ZOO oraz mnóstwo innych atracji). Poniżej kilka zdjęć z Hershey Park'u właśnie:








Po świetnych wakacjach spędzonych min. w

Nowym Jorku 



Waszyngtonie


Filadelfii


Kanadzie



czy też w Hershey Parku


przyszedł czas na STUDIA...

c.d. w następnym poście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz